måndag 18 februari 2008
Då kan resan börja...
Äntligen ska Renate få börja sin resa! :) Här ovan ligger hon redo i sin kartong/ask för att ge sig i väg. :)

Hon börjar i dag med att få åka med mig och tjejerna de 120 mil till Cloudberrie och hennes familj i Lappland. När jag kommer hem ska jag uppdatera er om överlämnandet men sen får Cloudberrie ta över. :)

Håll nu tummarna att det blir en lång, spännande och rolig resa för Renate. :)



 
skrivet av Renate den 07:57 | Permalink |


3 nallevänner:


  • den 18 februari 2008 kl. 12:14, Blogger netha

    Jag vet Renate att du kommer att få det toppen, men glöm inte mössan och vantarna för dit du skall finns det bara snö. Så nog är jag lite avundsjuk minsann, vill du kan du sen åka ner till mig så skall du få känna på regn. :-)
    Ha en bra resa.
    kramis och du, glöm inte att kramar Cloudberrie från mig.

     
  • den 19 februari 2008 kl. 10:19, Anonymous Anonym

    Å så spännande detta blir att få följa Renate runt i Sverig på nya äventyr och få träffa massor med nya vänner !

    Kram Kram
    Carina

     
  • den 20 februari 2008 kl. 16:58, Anonymous Anonym

    Hej Renate!
    Vill önska dig en god tur och jag hoppas att du har det bra på din resa runt om...Vem vet du kanske kommer och hälsar på här hemma hos oss?! Vi få funderar vidare på detta ;-)

    Som sagt trevlig resa!

    Kram Marica m. familj