tisdag 29 april 2008
Skolan

I morse fick jag följa till skolan :) Mamman berättade om mig och skrev upp min adress så barnen i klassen kunde gå ut och kika i min blogg!


Sen föllde vi med vännen med lilla människan till nått som hette BVC där fick jag träffa lillamänniskan igen och sen vänta en stund på henne...




Dom tog en spruta *huvaligen*


Vi stannade på vägen hem på Apoteket och handlade lite 'mints'

Jag och mamman traskade sedan hemåt och på vägen passerade vi STORSTRAND som visst hade brunnit ner - en stor brand och ett fint hus, hade det varit, mamman länkar till Kuriren tidningen >> där det stod om branden!!!


Kram så länge...Renate
 
skrivet av Renate den 11:17 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 30 april 2008 kl. 11:53, Blogger Mindi

    Läskigt med branden!!!

    Men så roligt RENATE att du fick följa med till skolan. :) Jag är säker på att det var jätte spännande. Och kanske fick lära dig något om det nya stället som du straxt ska resa till? ;)

    Stor kram
    M I N DI