söndag 4 maj 2008
Bä bä vita lamm
Idag har det varit en händelserik söndag och många bilder har det blivit. På förmiddagen var vi hos Lindas moster. De har får där som fått lamm nu under våren. De var verkligen jättesöta! Den minsta av dem var bara några dagar gammal. Vita och gosiga var de... nästan lite lika mig ju!









På gården fanns även en jättebusig hund, en Jack Russel som heter Diesel. Men jag kände snabbt att det var bäst att hålla sig undan honom för han ville helst tugga på mig.





Sen hoppade jag, Adam och hans kompis i höet. Det var riktigt skoj och det fastnade hö lite varstans i min fina klänning. Jag var även ute lite och luktade på maskrosorna.









När vi kom hem var vi hungriga så vi lagade tacos. Jag har ju ätit det även med förra familjen jag var hos, och riktigt gott är det!! Chipsen var godast!



Vi har även haft fikabesök här ikväll. Maria och hennes två yngsta barn har varit här. Det har varit rätt så varmt och skönt idag så sista stunden innan de åkte hem var vi ute.







kram Renate
 
skrivet av Renate den 17:04 | Permalink |


3 nallevänner:


  • den 4 maj 2008 kl. 21:58, Blogger Mindi

    Nä men åh vilka super duper mysiga dagar du har! Och alldeles ljuvliga kort får vi njuta av!
    Så avis vi blir på dig som får träffa så goa människor och tom träffa söta lamm. :)

    Stor kram
    M I N D I

     
  • den 4 maj 2008 kl. 22:07, Blogger Fotograferande Maria

    Hej Renate! Det var roligt att träffa dig idag. Hoppas den lille pojken inte var för hårdhänt med dig? Du kanske inte vågar hälsa på hos oss? Kram / Maria

     
  • den 5 maj 2008 kl. 15:11, Blogger Koy

    Men vad mysigt du verkar ha det Renate !
    Kan tro att du trivs där hos Adam, Linda och alla de söta katterna!
    Ser fram emot att få se mera om ditt besök där hos dem :-)