måndag 17 mars 2008
Ny stad och nya bekanta!
Nu har jag anlänt till Vimmerby, Astrid Lindgrens Stad.

Det blev en ganska lång resa så jag är nog lite trött fortfarande.


Min nya familj är ganska stor, när jag anlände hade dom även besök så 8 personer samt en fyrbent varelse välkomnade mig och Isidor.

Dom verkade snälla och glada i alla fall men jag blev ändå lite blyg.






Jag är som ni ser lite blyg men snart vågar jag nog mig fram mer! :-)

Kramar Renate
 
skrivet av Renate den 08:38 | Permalink |


3 nallevänner:


  • den 17 mars 2008 kl. 09:36, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Vad roligt att höra nyheter från dig Renate! Vad bra att resan gick bra och hoppas att Isidor inte blev åksjuk ;)

    Sköt om er!

    Kramar från oss

     
  • den 17 mars 2008 kl. 09:44, Anonymous Anonym

    Men Renate... så söt du är. :)
    Jag vet att du kommer att ha toppen dagar där i VIMMERBY och att Helena med familj tar hand om dig så-å bra. :) Ska bli spännande att få följa dina dagar i mysiga VIMMERBY!

    Stor kram
    M I N D I

     
  • den 18 mars 2008 kl. 06:46, Anonymous Anonym

    Å, vad härligt, du är i mina barndomstrakter, jag är uppväxt i Vimmerby och Hultsfred, ska bli så skoj att följa dig där hemma hos Helena och få se Vimmerby igen, genom dig...

    Kram
    Trollmor