fredag 9 maj 2008
Årets första bad
Ännu en dag med riktigt underbart sommarväder! Solen har gassat från klarblåhimmel och det har varit varmt. Lite väl varmt när man har päls kan jag säga! ;-) Adam har nästan badat i sin mormor och morfars pool. Men den behöver nog nån eller ett par dagar till med fint väder innan det är badvänliga temperaturer i den.



Jag doppade mig inte heller, men fick låna Lindas solglasögon och satt och solade mig en stund på stegen.



Det fanns en till som också var spekulant på att få låna solglasögonen en stund... eller ja, han var väl kanske lagom förtjust i dem! ;-)

 
skrivet av Renate den 22:06 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 13 maj 2008 kl. 23:01, Blogger Mindi

    Hi-hi... alldeles ljuvliga kort!!!!!!!!!!! Jag blir lika glad var gång jag kikar in här och ser Lindas uppdateringar. Det finns ingen som tar så vackra kort som hon gör!!!!

    Stor kram
    M I N D I