onsdag 26 november 2008
Landat i södra skåne
Efter en omskakade tur, så landade jag i Trelleborg i dag. Jag hade visst slumrat till, när jag hörde röster o vips, hade nån öppnat locket till min trygga låda. Nån visade sig heta Jenny o hon gav mig en kram så fort hon bara kunde.














Nu har vi lekt, jag har fått smaka varm banan med choklad, men det e nog inget för björnar.
I morgon har jag sån tur (eller snarare Jenny) att det e leksaksdag i skolan o då ska jag få följa med.
Förutom Jenny så har jag träffat Mamma Christel, Storasyster Jessica med kompis Emily och Storebror Pontus.
Tur jag kom hit mitt i veckan, för i helgen ska det visst vara en massa grejor på gång... nåt prat om 1:a advent, kändisar o kalas... Låter spännande i alla fall =)

Kram tills vi hörs igen =)
 
skrivet av Renate den 20:52 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 27 november 2008 kl. 19:56, Anonymous Anonym

    Skönt att du kom fram ordentligt. Du kommer nog få hitta på massa roligt nu när julen närmar sig

    kram från oss i Halmstad

     
  • den 27 november 2008 kl. 20:10, Blogger Mindi

    Åh så mysigt!!!
    Nu är du långt nere i landet RENATE! :)
    Ska bli så spännande att få följa dina dagar i TRELLEBORG!!!

    Stor varm kram
    M I N D I med familj :)