fredag 7 november 2008
Veckan som gått
Oj vad det är blåsigt här på västkusten. Har försökt att hålla mej inne så mycket som möjligt. Har blivit mycket prat och fniss med de andra nallarna här i huset. Oj vad de har att berätta. En av de stora har tagit extra hand om mej. Har inte fått träffa Maximum än, han ska visst vara jättestor. Känns lite skrämmande, men jag skulle nog få träffa honom i helgen har de sagt.



Har hunnit vara med barnens pappa en dag. Fick lite tips på vad man ska tänka på om man vill bli författare. Verkar inte vara så lönsamt tycker jag. Pappan bara sitter och ändrar på bokstäverna fram och tillbaka, ska visst trycka sin bok själv vartefter. Det var visst viktigt hur texten såg ut då. Jag som trodde att det var innehållet som var det viktiga. Fick lite tips men de tänker jag inte tala om. Kanske jag ska bli en stor nalleförfattare när jag blir stor och då ska ingen annan få mina idéer ;-)


 
skrivet av Renate den 22:12 | Permalink |


0 nallevänner: