fredag 31 oktober 2008
Landet





Nu har jag kommit hem från landet. Oj vad stort det var och så mycket äpplen det fanns. Jag hjälpte till och plockade lite i början men det var jobbigt så jag satte mig och vilade istället.








När jag vilat lite så lekte jag kurragömma med Sara, först fick jag åka i en konstig sak med Rasmus. Högt upp åkte jag och det var lite läskigt. Sen gömde jag mig i ett paraply som jag hittade.




Sen så hittade jag en fågel som jag red på, precis som Nils Holgersson. Det var roligt. Sen så gillar jag Emil i Lönneberga med och ville upp i flaggstången, men jag kom inte så långt innan Sara tog ner mig.






Sen så lekte jag karate med Rasmus. Det var lite läskigt att sitta där på hans axel när han rörde sig så mycket och han höll på att tappa mig en gång men han fångade mig.







Sen var det dags att åka hem
och nu är det dags att hoppa ner i väskan för jag ska på konsert ikväll.
 
skrivet av Renate den 10:32 | Permalink |


2 nallevänner: