torsdag 30 oktober 2008
Besök på fritids

Igår fick jag följa med mamman i huset till hennes jobb. Hon jobbar med en massa barn som tog hand om mej. De höll på att pyssla inför halloween









Titta vad läskig jag blev.





En flicka gjorde en egen mask till mej eftersom jag inte såg något i den andra.










Fick även vara med när barnen lekte med lego. När mamman skulle kopier papper passade jag på att lägga mej i apparaten. Det var kuligt men himla ljust ett litet tag. Sedan kom det ut en fin bild på mej. Den har jag packat ner i min låda.

Nu ska jag strax följa med ungdomarna i huset och plocka äpplen. Det ska bli spännande.

hej så länge.
 
skrivet av Renate den 12:03 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 30 oktober 2008 kl. 15:57, Blogger netha

    Håll hårt i mamman så hon inte tappar bort dig, så glöm aldrig var bokhyllan är. :-)
    Sicken rolig dag du har haft idag.
    Kramis på dig, Gurra hälsar.

     
  • den 30 oktober 2008 kl. 21:59, Blogger Mindi

    Vilken mysig dag du hade med mamman i huset. :) Så söta barn som gjorde så fina eller så läskiga masker till dig!!!

    Stor kram
    M I N D I