fredag 29 augusti 2008
Idag har vi .............

......... packat stämplar så det bara ryker om det.

Vojnevojne vad mycket stämplar som packeteras det blir mycket nytt.

Men mest sitter jag här på bordet och gör en massa glada tillrop.

Imorrn skall vi städa och kanske åka till IKEA, för det är en del saker som behövs till mässan där mamman skall stå på nästa helg, jag skall också med, får se om jag hittar något skojigt och ta på mig.

Ha det!

 
skrivet av Renate den 23:14 | Permalink |


3 nallevänner:


  • den 30 augusti 2008 kl. 10:35, Blogger Mindi

    Vilken sööööt klänning!!! :)
    Vad skoj med mässan och tänk att DU får följa med. :) Hoppas att du sköter dig då. ;)

    Stor kram
    M I N D I

     
  • den 30 augusti 2008 kl. 11:15, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Skoj med stämplar!

    och vad många fina klänningar du har fått!

    Kram från Eva

     
  • den 1 september 2008 kl. 17:56, Anonymous Anonym

    Va kul att du ska med till mässan. Då får jag ju träffa dej. Du ska ju komma till mej med så nu tycker jag du lämnar den här familjen innan den där stora lurviga saken kanske får för sig att smaska lite på dej