onsdag 6 augusti 2008
Dags att dra vidare...
Imorse var det lite gråt och tandagnisslan när mamman packade ner mig i lådan för vidare transport.
Nova och Noschan var inte alls nöjda utan tyckte att jag skulle stanna längre - eller i alla fall komma tillbaka.
Vi får väl se...

Nej, Renate - du fåår inte åka!

Hejsvejs och tack för allt

Ja, till slut var det dags att stänga locket. Jag vinkade lite med tassen och vips, så blev det mörkt.
Tack hela familjen för en trevlig vistelse. Lite vemodigt känns det, men samtidigt kan man ju inte låta bli att undra... hur ser det ut när lådan öppnas igen?

/Kramar från en nyfiken Renate
 
skrivet av Renate den 18:08 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 7 augusti 2008 kl. 19:55, Blogger Mindi

    Tack snälla ANNA och söta dotter för att ni har tagit hand om RENATE på bästa tänkbara sätt. Tänk så mycket skoj hon har fått vara med om och som vi andra också har fått tagit del av. :)
    Jag har njutit utav dina vackra foton och jag är såååå glad att RENATE fick besöka dig!!!!!

    Nu ska hon vidare och denna gång på andra sidan Sverige! :) Hon kommer att få det bra där också det vet jag... vi behöver inte vara oroliga. ;)

    Stooor kram

    M I N D I

    P.S Det ser fullt ut i RENATES låda ;) D.S