onsdag 30 juli 2008
Värmebölja
Vi kom hem från Fårö - mamman, och senare pappan - åkte raskt därefter till Mantorp och jag hade inte längre någon tangentassistent.
Sedan kom de hem och jag skulle resa vidare men nu har vi inte lyckats få tag på Mindi och vet inte riktigt vart jag ska så jag har några slappa dagar i Dåntorp.
Alla andra håller på och målar fönster och fixar och flämtar i värmen och jag, jag...

har det ganska bra.

Imorgon skall vi åka på en liten släktträff.
Kramis
 
skrivet av Renate den 21:11 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 2 augusti 2008 kl. 10:19, Blogger Mindi

    Vilken fin klänning!!!
    Har du shoppat den på Fårö Renate???

    Kan man ha det bättre än vad du har det nu??? Sol, solstol och en god drink ( alkoholfri för dig hoppas jag. ;))???

    Men även om jag vet att du har det så bra hos din familj så är det ändå dags för dig att resa vidare nu!!!!

    Kram kram
    M I N D I