tisdag 8 juli 2008
På Fårö!
Ja, jag har ju varit här ett tag med Nova och pappan.
Men, jag har inte kunnat meddela mig här förrän mamman kom.

Titta på min "hand" så förstår ni varför. Min fingersättning på tangentbordet är rätt dålig =)
Men nu är tangentassistenten här!
Vi har också viss täckning för det mobila bredbandet, vilket är bra men konstigt eftersom ingen av mobiltelefonerna verkar ha någon =)

På Fårö är det väldigt fint - jag har inte varit ute så mycket ännu då pappan inte vågat ta ansvar för mig - men nu blir det nog fler utflykter. Nova vill helst ha med mig överallt i alla fall (och jag har fått sova i hennes säng) - hon är jätterar.


Idag har jag suttit ute på stenmuren och tittat när alla andra fixat och donat och försökt komma i ordning.
Mamman och mormodern kom sent igår nämligen. Nova och pappan var i Visby och hämtade dem från färjan. Men, som sagt, jag fick ju inte följa med. *plutläpp*
Nåja, det blir väl fler tillfällen.
Vi bor i alla fall i ett gammalt fårstall (ponny- och fårstall om man skall vara petig). Det är väldigt pittoreskt, men kanske inte full bekvämlighet...

Här sitter jag och tittar ut genom köksfönstret...


...och kollar in baksidan och det som syns av grannens hus.

Nu skall vi snart grilla och efter maten antar jag att det snart är läggdags för Nova och mig.
Men nu hörs vi snart igen. Hoppas jag. Natti natti...

 
skrivet av Renate den 19:38 | Permalink |


2 nallevänner: