fredag 20 juni 2008
Min midsommar !!
Min midsommarafton firade vi med ett traditonellt besök i Hågelbyparken vilket familjen besöker ganska ofta inte bara vid midsommar, en fin park att bara vandra runt i och ha myssigt.

Vi stannade på vägen för att besöka deras lilla smultron ställe först så vi fick fylla magarna med sommarens första smultron så vi var lite mätta och glada innan det var dags att dansa kring stången..

Här ser ni mig i min fina midsommarkrans bland en massa goda smultron..

Visst är jag söt så säg??

Se så många smultron jag och Patricia hittade tillsammans när vi plockade.. Och goda var dom med..

Här ska vi dansa och ha skoj hela dagen, ska bli så kul med så mycket folk..

Efter Hågelby gav vi ocss iväg hemåt för att fixa middag tillsammans med grannfamiljen, vi grillade spett på balkongen (dom bor i lägenhet här).

Men vi började middan med matjesill och färsk potatis, det var gott..

Och kvällen avslutades med färksa jordgubbar, såååå gott såååå..

Nu ska jag sova för jag är helt slut av denna intensiva dag, vi skulle plockat 7 sorters blommor också hade vi bestämt men vi hittade inga när vi var ute med hunden så vi får drömma söta drömmar i alla fall..

Hoppas ni alla haft en underbart bra midsommar ni också..

Nu väntar kalas på söndag sedan ska jag till Grönan är det sagt någon dag nästa vecka och jag ska få träffa några som jag tydligen längtar efter, men än vet jag inte vem det är, sååå spännande..

Kramis på er alla mina vänner

 
skrivet av Renate den 22:29 | Permalink |


4 nallevänner:


  • den 21 juni 2008 kl. 13:11, Blogger Mindi

    Åhhh så fina kort!!!!!!
    Det på Patricia och Renate var nog det sötaste jag sett. :)

    Stoooor kram
    M I N D I

     
  • den 21 juni 2008 kl. 18:43, Blogger Linda

    Åh, en sån otroligt söt midsommarkrans du fått Renate!!

    Hoppas allt är bra med dig. Katterna här hemma hälsar så mycket till dig. Jag tror nog allt att de saknar dig. ;-)

    kram Linda

     
  • den 23 juni 2008 kl. 21:54, Blogger Fotograferande Maria

    Hej! Oj så fina bilder!! Vilken UNDERBART söt tjej!!!! Kram / Maria

     
  • den 27 juni 2008 kl. 12:27, Blogger Koy

    Åh så mysigt ni verkar haft det!

    Jättefina midsommarkransar hade både du och Patricia med!
    Riktiga sommarflickor!