måndag 12 maj 2008
Här är jag!
Nu har ni inte hört ifrån mig på flera dagar, men här kommer ett livstecken. Det är bara det att det varit lite för fint väder här för att sitta någon längre stund vid datorn! Vi har verkligen njutit av sommarvädret som var här några dagar i förra veckan. Det har varit ca 25 grader varmt, klarblå himmel och strålande solsken. Härligt härligt!

Linda var på sin kompis bröllop i lördags. Hon tog även en del bilder på brudparet. De var så fina så! Själv fick jag vara hemma och vara kattvakt under tiden. Det gick bra för katterna här i huset är så snälla och goa. Det är bara kattungen Azalea som kan vara lite busig ibland och försöker bita mig i örat.



Nu har det blivit "normalt" maj-väder igen. Det är fortfarande en del sol, men minst tio grader kallare och kyliga vindar. Egentligen alldeles lagom väder för mig som går runt med min tjocka päls. Tyvärr är det ju så att nallar inte direkt anpassar pälsen efter sommar och vinter, som t ex katter gör, utan min är lika tjock året om.


Yossie med sin sommarpäls.

Idag har jag fått prova på att sitta på en cross. Åh, en sån skulle man ju ha! Tänk vad häftigt att få åka runt på en sån. Jag satt där och dagdrömde en stund.





Till middag blev det grillspett och majskolvar. Jag ville sköta grillen, men Adam var lite rädd när jag satt där att jag skulle råka grilla mig i rumpan. Grillad nalle luktar nog inte så gott!



 
skrivet av Renate den 18:52 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 13 maj 2008 kl. 23:00, Blogger Mindi

    Åh vilket vackert bröllopskort. Den där LINDA hon kan hon!!!!!

    Det är så gott att grilla och det är tur du har Adam som passar på dig. :)

    Stor kram
    M I N D I