onsdag 4 juni 2008
Oj vad tiden springer i väg när man har skoj..
Ja tänk vad tiden springer när man har kul, vi har inte glömt att skriva vi har bara varit så upptagna, men nu fick vi lite tid till uppdatering, så då är det bäst att passa på..

Som jag skrev sist så skulle vi tillbaka till tivolit och åka en massa karuseller och det gjorde vi, vi var där nästan hela lördan, vi gick bara hem för att äta, sen tillbaka..
Det är tur att Göran (mamman i familjen, hennes bror) jobbar på tivolit, för då fick dom en massa fribiljetter så vi kunde åka HUR MYCKET VI VILLE..


Som här åker jag med Patricia, Madde och Sebastian, vi åkte griståget.. Jag var lite rädd så jag fick sitta i Patricias knä..

Här fick jag dra i ett snöre, och jag vann, jippi...

Här sitter jag med min fina vinst.. En liten musflicka, jag har inte bestämt än vad hon ska heta, men hon får följa med mig på min resterande resa nu..

Efter att vi spenderat hela lördagen på tivolit var vi lite trötta på allt vad karuseller hette, så då bestämde vi oss för att hälsa på en gammal arbetskamrat till Camilla, och efter som det var så varmt ute tog vi med badkläderna, för gissa vad........

Dom hade en STOR pool som vi badade i hela dagen, eller ja åtmindstonde 4 timmar, sååå skönt sååå..

Efter att vi hade varit där så tog vi oss en liten promenix igen ner till tivolit för att åka lite karuseller, men då bestämde jag mig för att stanna hemma och sova middag, så här ligger jag med min nyvunna vän i min egen säng jag får låna av Patricia.. Så skönt såå...

Sen på måndagen och i går har vi mest bara varit ute och lekt i parken, det har ju varit sååå underbart varmt, och Camilla hon hade tvättstugan i går, så då passade vi på att leka och gunga medans maskinerna gick..

I dag är en lite sorgsen dag här hemma då dom i dag ska gå till veterinären och ge en spruta till deras lille Nisse...

Här utforskar och pussar han mig farväl, jag föl nog en liten tår efter han gick för han är riktigt söt den lille katten, men tyvärr så har han gått och blivit sjuk så nu är det dags för honom att somna in..

Vi får se vad som händer här näst, det jag längtar till mest är Söndagen i alla fall då Patricia ska ha sin Maskerad och det ska bli såååå kul såååå..

Ha det gott nu alla mina vänner så hörs vi snart igen..

 
skrivet av Renate den 12:13 | Permalink |


5 nallevänner:


  • den 4 juni 2008 kl. 21:18, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Vad SKÖNT att få bada i poolen! Det förstår jag att du njöt av. Det hade jag med gjort.

    Usch vad tråkigt att katten är sjuk! Du har fått så många nya vänner nu.

    Kram från ett stekande hett Gällivare

     
  • den 5 juni 2008 kl. 06:44, Blogger Mindi

    Åh lilla kissen då... Jag förstår att du RENATE och Camilla med familj är lesna nu!!!! Stora varma tröstande kramar till er!!!!!!!

    Vilken härlig pool. Lite avis blir man ju! ;) Så skoj att få åka så mycket karuseller och GRATIS också. :) Toppen!!!!

    Vad spännande med maskerad. Jag undrar vad du RENATE ska klä ut dig till??? ;)

    Kram kram
    M I N D I med familj

     
  • den 5 juni 2008 kl. 23:10, Blogger netha

    Usch vad trist med lilla katten, huvva va tråkigt.
    Men att bada pool är ju mysigt och tänk att få åka så mycket karusell det låter som ett perfekt ställe du har kommit till.
    kramis

     
  • den 5 juni 2008 kl. 23:10, Blogger netha

    Usch vad trist med lilla katten, huvva va tråkigt.
    Men att bada pool är ju mysigt och tänk att få åka så mycket karusell det låter som ett perfekt ställe du har kommit till.
    kramis

     
  • den 15 juni 2008 kl. 00:41, Anonymous Anonym

    Men så mycket roligt du får vara med om!
    Både tivoli och bada i en stor pool :-)

    Man blir allt lite avundsjuk *ler*

    Men så synd om kissen som inte mår bra.
    Du får krama om familjen lite extra fråm mig.