torsdag 29 maj 2008
På resande fot
Nu på förmiddagen har brevbäraren varit här och jag är nu på väg mot nya spännande resmål! Lite resfeber har man ju allt, men det ska säkert gå bra. Det är roligt att resa!

På morgonen har jag och Linda mumsat jordgubbar. Åh så goda de var! De var visserligen inte plockade direkt ur landet här, men de var iallafall från Sverige, fast från lite sydligare trakter då. Men ditåt ska jag inte nu, utan nya familjen jag ska till bor åt ett annat håll... och snart får ni veta vart jag hamnat...



Vi upptäckte förresten att jag har en kusin här i Brandstorp! Har ni sett likheten mellan mig och nallen som Adam fick när han var liten bebis?! Riktigt snygg och trevlig var han tycker jag.



kram Renate (som ligger i min låda och svettas en aning... det blir varmt idag också!)
 
skrivet av Renate den 10:46 | Permalink |


1 nallevänner: