tisdag 17 juni 2008
Äntligen en liten uppdatering från mig och min familj..
Hej alla vänner !!

Förstår att ni har saknat mig och mina uppdateringar, det har vairt lite dåligt med dom på sistonde, en av orsakerna har varit att familjen jag bor hos deras dator har knasat sig, den ville inte vara med oss hela tiden, den la av titt som tätt, men nu har dom formaterat om den och lagt in allt igen, så nu hoppas vi att den ska fungera för oss..

En annan orsak är att dom varit lite sjuka om vart annat här så då har inte tid och ork riktigt infinnt sig vid datan..

Men men nu äntligen kommer lite bilder och uppdatering från mig:

Sist jag skrev så skulle vi ju ha maskerad här för Patricia skull ha kalas för sina kompisar och nog hade vi fest för hela slanten, och på sommarens varmaste dag också så ojojoj vad man var trött efter den..


Här ser ni mig och Patricia eller ja ska jag säga Pippi och katten Trissa eller, hihi, visst blev vi söta tillsammans. Vi hade lite svårt att komma på vad jag skulle klä ut mig till men vi hittade lite Pippi kläder här hemma som passade mig perfekt, men tyvärr såvart det för varmt med Pippi peruken som också var lite förstor.. Så det blev till att låtsas bara..

En annan som också fick vara med på maskeraden och klä ut sig det var Sebastian, här ser ni honon som en clown, en riktigt trött sådan..

När Patricia skulle öppna sina paket så fick jag hedersplatsen uppe på hyllan tillsammans med Herr Nilsson och lilla gubben, så skoj att få rida på honom , han var riktigt snäll mot mig kan jag lova..


Efter kalaset så hade vi några vilo dagar tills vi på lördagen efter skulle i väg på lite bil utflykt till ett ställe som hette Kolmården, Patricia hade haft sån tur att hon vann 4 biljetter genom McDonalds så jag hade sån tur att jag fick följa med på deras resa, och nog blev det en upplevelse må ni tro..

Här fick vi direkt när vi kom in från McDonalsdfolket, en varisn kanelbulle och dricka till, till och med jag fick en egen..

Sen åt vi en liten lunch med medtagna smörgåsar, det gick lite vilt till när jag var i Sebastians knä men vad gör det när man har och får göra så mycket skojsiga saker.. Som ni ser hade Patricia målat sig till en tiger, jag tycker hon blev riktigt söt sådan..

Här sitter vi och inväntar en av showerna som jag skulle få se, gissa vilket djur som skulle uppträda här??

Just precis DELFINERNA och jag lovar dom var riktigt duktiga och sååå fina..


Efter dom så fick vi se :

Eleftanter dom är riktigt stora och läskiga på nära håll..

Pelikaner och massa andra söta och läskiga djur..

Sen fick jag även följa med på Bamseteatern, som var riktigt söt och myssig..

Sen sist men inte minst så fick jag se och höra Ronald McDonald uppträda för oss, så roligt så hade vi den här dagen..


Nu väntar vi bara på att fredgen ska komma och vi får fira midsommar vilket vi hoppas blir en fin och solig dag då vi kan vara finklädda och må riktigt gott tillsammans..
Lovar att uppdatera er efter helgens bravader då det också på söndagen blir litet kalas här hemma igen för Patricia med då med hennes släkt som kommer..

Så ha det nu så gott tills vi hör snart igen..

Kramis på er mina vänner..
 
skrivet av Renate den 12:28 | Permalink |


3 nallevänner: