fredag 8 augusti 2008
Framme hos en ny värdfamilj!
Ojojoj, nu är jag äntligen framme, efter mycket skak och lite luft så har någon äntligen öppnat locket.
Det var en tant som en massa barn i olika åldrar kallar mamma, så jag kallar henne väl med mamma, för det gör ju alla andra. Det är väldigt mycket "mamma" i luften på det här stället.

Men när jag så blev upppackad så stod det ett par par som titta på mig och sa, "Oh va guillig hon är" och det känns ju bra. :-)

De fråga om jag ville låna en mysklänning och sätta mig en stund i trädgården för att vila, och vem tackar nej till det, jag lånade en solhatt med. :-)
Så här sitter jag i min stol de hade tagit fram, oh, det var sååå skönt och andas frisk luft!
Men vem är det som smyger fram bakom mig??? En svart drake, Äsch jag bryr mig inte så försvinner den nog.......................... Ja det gjorde den, jag undrar vad det var för något.

Oh det är så härligt i trädgården, fåglarna kvittrar, det är så skönt att jag somnar nog lite.
Z...........z.................. Ahhhh, vem luktar mig i örat, wow en brun jätteelefant????? Om jag sitter still så går han nog.
Men nä, han går inte.............................


haaan ääääättterrrrrrrrrr upp mig! Hjääääääällllllllllllllpppppppppp!

 
skrivet av Renate den 17:59 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 8 augusti 2008 kl. 21:38, Blogger Mindi

    Nä men såååå roligt att du är framme min söta lilla vän. :)
    Och jag känner netha... jag vet att hon verkligen verkligen kommer att skämma bort dig nu under din tid där. ;)

    Så underbart söta kort på dig i din tjusiga klänning och solhatt tillsammans med sååå söta vovvar!!!!


    Stor kram
    M I N D I