söndag 17 augusti 2008
Tihiii, jag kan inte sova!
För i morgon klockan 5 skall vi gå upp för att sedan åka till Legoland. Oh, det skall bli så mysigt, få åka, båt och broar, sen åka en massa roligheter på Legoland och sedan gå baren på hotellet och sedan sova och på morgonen få äta världens godaste frukost med choklad och wienerbröd, mums.
Sedan skall vi om vädret är bra bada i havet, köpa fish and chips någonstans utmed kusten osv.osv.osv.
Idag har vi packat och sedan har vi varit och hämtat några grejor hos en familj som blev väldigt avundsjuka på mig, så de kommer nog sätta upp sig på väntelistan för mig, hihi, vad kul det skall bli. Skall framkalla lite kort från mina lekar där när jag kommer hem igen.
Igår så var jag med Gustav när han byggde färdigt sitt saftstånd, han orkade inte vänta på pappsen i huset så han fick låna hammare och spik och lite färg, pops så blev det ett saftstånd.
Sen gick han ut och sålde jordgubb- och apelsinsaft, affären gick som smort, tjänade 85 kronor på ett par timmar. Kanske jag gjorde lite till för jag satt där på disken och solade mig i min glans. Jag försökte se så vacker ut som möjligt och jag tror att det hjälpte.
Här kommer första kunden, han ville ha jordgubbssaft!

Nästa kund ville med ha det och det var den som gick mest, fast den var god.
Dock inte lika god som jag, visst är jag fin i solklänningen och där jag sitter!
 
skrivet av Renate den 21:49 | Permalink |


2 nallevänner: