lördag 9 augusti 2008
Goder Morgon,,,,,
............... det höll på bli det för chokladhunden i varje fall. :-)

En ny morgon, sovit som en prinsessa i min säng, så skönt, det första man ser när man vaknar är Ranunklarna som står vita och fina.

Efter en stund ropar gubben i huset att det är frukost och då måste man ju stiga upp för hungrig är man ju.




Sätter mig vid den yngsta grabben i familjen, han bjuder säkert på något gott.

Jojo, här kommer chokladhunden Bosse och försöker äta upp mig till frukost, men som tur är så när jag svimmar så räddar den unge mannen mig.


Så när jag vaknar igen så sätter jag mig mitt på bordet i stället, bland alla pålägg där är jag säker. :-)

Om bara nu inte gubben i huset inte tar mig för ett gott köttpålägg, för han säger att jag ser läcker ut.

 
skrivet av Renate den 11:03 | Permalink |


1 nallevänner: