söndag 24 augusti 2008
Legoland!
Ja så har vi ju varit hemma ett tag, men jag tror mamman i huset blev lite extra trött. Det var ett par intesiva dygn och 100 mil, det är ju jobbigt. Men vad skojsigt vi hade det tillsammans. Den yngsta flickan i familjen följde med också, hon var ju så sugen på att åka lite på Legoland.

Här är jag och Ellas Kristina på båten, vi blev riktiga vänner!

Efter vi åkt båten så var det långt kvar att åka, vi åkte och vi åkte!

Så när vi kom fram tog vi oss en tupplur tillsammans med en snarkande legogubbe.

Men sen var det bara att åka, Gustav tog med mig på allt, här karusell.

Här åkte vi piratbåtar och helt plötsligt så stod det där en pirat och duschade.

Sen tog jag mig en paus ibland husen i Legostad

Vi hälsade på indianen och köpte lite godis.

Gustav stoppade mig i lejongapet! Inte roligt för den morrade med.

Efter det så vilade jag mig igen i en annan del av staden.

Och här är vi äntligen i bilen, jag är jättetrött, så här dricker vi vatten och skall sedan köa ut.


Äntligen på hotellrummet, här ligger jag och Kristina samt vår nya kompis Drake!

 
skrivet av Renate den 14:02 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 26 augusti 2008 kl. 15:00, Blogger Koy

    Tänk så mycket du får var med om!
    Festligt på Legoland. Men förstår att du tyckte Lejonet var otäckt! Vem skulle inte tycka det?
    Snygg ny drakkompis har du fått med :-)