tisdag 28 oktober 2008
Framme i Halmstad

Nu har jag precis anlänt till Halmstad. Resan var skakig så jag mår lite illa. Men jag ska strax lägga mej och vila lite. Har hälsat på 3 av 4 ur människosläktet som finns här. Tycker allt att 2 av dem såg lite konstigt på mej, men jag ska nog lyckas charma dom också ;-) Finns visst en massa nallar som bor här redan men jag hoppas de inte ska vara dumma mot mej.
 
skrivet av Renate den 16:39 | Permalink |


4 nallevänner:


  • den 29 oktober 2008 kl. 08:24, Blogger Mindi

    Åh så spännande... ska bli så roligt att få följa din resa i HALMSTAD! :)

    Stor kram
    M I N D I

     
  • den 29 oktober 2008 kl. 09:39, Anonymous Anonym

    Men Hej Renate!

    Så du kom fram så fort ändå. Tog ju bara 1 dag! Va roligt!

    Förstår att resan var jobbig men skönt att du är framme nu iaf=)

    Kärleken hälsar här att han saknar dig massor men tror han kommer sitta o smygkika här nu så du inte tar nån annan kärlek istället..hmm*S*

    Ha det så gott, det var mysigt att ha dig hos oss och nu önskar vi dig lycka till på din fortsatta resa!

    KRAm från Familjen Andersson!

     
  • den 29 oktober 2008 kl. 20:31, Blogger netha

    Fniss, får du bo i bokhyllan, det var ju bra, då hittar mamman dig. :-)
    Kramis på dig lilla vännen, Den bruna och den svarta slickar sig om munnen när jag nämner ditt namn här hemma. :-)

     
  • den 29 oktober 2008 kl. 20:34, Blogger Camilla

    Hej på dig vännen !!

    Det var länge sedan vi såg dig, du ska veta att du är saknad här hemma, från både 2 benta och 4 benta varelser.. Men du verkar ju ha det sååå roligt på din resa man undrar vart den ska sluta någon stans..

    Många Kramar från familjen i Tumba