måndag 1 september 2008
Vojnevojne!

I helgen har vi bara städat, en av döttrarna i familjen jag är nu, skall ju flytta hemifrån, och till hennes rum skall föräldrarna flytta och av deras gamla sovrum skall det göras ett TV rum. Och mamman som har fullt upp med annat skall ju även göra detta, allt samtidigt, det är hennes paroll.

Så det var bara för mig och Drake (Drejk) att sätta på oss städmössor och jag städrocken och sen hjälpa till.

Vi hörs snart igen om jag inte drunknar i alla damråttor som jagar mig.
 
skrivet av Renate den 10:21 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 1 september 2008 kl. 10:27, Blogger Mindi

    Hi.hi vad söt du är!!! :)
    Och din kompis ser cool ut tycker jag!!!!

    Vad bra att du lär dig städa då kanske vi kan ta tag i röjningen här hemma också då du kommer hem. ;)

    Kramis
    M I N D I