tisdag 30 september 2008
Hösten
Har varit ganska lugnt för min del nu. Marknaden var i stan men jag valde att stanna hemma hos min nyfunna kärlek som heter Bamse=) Vi har haft det mysigt tillsammans. Blir svårt att lämna han här sen..*snyft*
Sen idag var jag med mamman och pappan i huset när de körde de 2 yngsta barnen till dagis. Då passade de på mig att visa lite bla vattentornet i Säffle(ett av de 2 som finns här) och jag passade även på att leka i höstlöven. Vi var också ner till byälven och fick se när laxen hoppade.
Snart ska vi hämta barnen i skola och på dagis och då ska jag kanske få åka med på travskola=)
Lite bilder från dagarna!

Jag flög upp och kollade det fina höstträdet=)


Jag vid byälven i Säffle. Bakom mig så hoppade en STOR Lax.



















När vi gick tillbaka till bilen passade jag på att leka bland höstlöven hihi


Jag framför vattentornet=)
Vi hörs snart igen!
Puss och nallekramar från Renate!
 
skrivet av Renate den 13:17 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 30 september 2008 kl. 13:42, Blogger Linda

    Underbara höstbilder på dig Renate!!

    kram
    Linda

     
  • den 8 oktober 2008 kl. 15:23, Blogger Mindi

    Åh hej RENATE!

    Nu var det länge sedan men du förstår vi har varit på lite semester och nu äntligen har vi kommit hem!!!

    Så himla söta kort på dig... jag förstår att du har det hur bra som helst. :)

    Stor kram
    M I N D I