lördag 1 november 2008
Utflykt


Igår fick jag som sagt åka på en liten utflykt. De största i familjen och jag tog bussen ner till Helsingborg.


När vi kom fram så höll jag på att bli kvar i ett skåp där de låste in sina grejer. Det var inte alls kul, men jag han ju ut innan de låste som tur
var.

Båten tog inte så lång tid att åka men jag han ut på soldäck en liten stund. Hittade också en rolig grej som det rasslade om när man stoppade i pengar.










Gick omkring och tittade i en massa affärer när vi kom hem. Ganska tråkigt tycker jag. Som tur var fick jag en liten paus när vi skulle äta.






När vi åkte hem fick jag sitta längst fram och titta ut. Det var skoj. Sedan blev det en promenad hem till henne vi skulle bo hos. Men då var jag så trött så jag fick hänga på resväskan.














Han bara vila lite sedan skulle vi iväg igen. Nu skulle vi på konsert och lyssna på någon gubbe som hette Ulf Lundell. Lite högt ljud tyckte jag det var så jag kröp ner i ryggsäcken igen. Sedan var det skönt att få gå och lägga sig.















Idag har vi inte gjort så mycket mer än att åkt hem. Men det var skoj för vi satt längst fram så jag kunde titta ut hela resan.
Åkte ner för en läskig backe, då var jag lite rädd men det gick bra i alla fall


Bakom den höga grejer i miten av fotot bor jag nu
Nu är vi snart hemma igen.


 
skrivet av Renate den 15:47 | Permalink |


1 nallevänner: