söndag 9 november 2008
Söndag på Smedjegatan




I dag har det varit regnigt så ingen i familjen ville gå ut alls. Så jag fick roa mej på annat vis. Tog en sväng in till sonen Rasmus och tittade på när han jobbade vid datorn. Var något skolarbete som skulle göras, men jag tyckte mer det såg ut som om han lekte.










Sedan flyttade jag mej ut i köket där mamman satt och klipp och klistrade. Var orolig ett tag att jag skulle få klister i min päls men jag klarade mej.












Dottern Sara gjorde äppelpaj och då fick jag vara med. Blev lite mjölig på nosen. På kvällen firades pappan i huset med god mat, present och äppelpaj. Mums.












Har hittat ännu fler nallar här att prata med. Men den store Maximum har jag inte fått träffa än.


 
skrivet av Renate den 22:28 | Permalink |


1 nallevänner: