fredag 28 november 2008
Ännu en familjmedlem
I dag har jag fått träffa ytterligare en familjemedlem... Lizette. Hon kom hit i kväll o vi ska hitta på en massa bus i helgen. Faktum e att vi redan har börjat.. vi har ätit godis :-) Men jag har lovat att borsta mina tänder riktigt ordentligt innan jag lägger mig.
I går var jag med Jenny i skolan o där har dom måååånga nallar... Varje barn har varsin nalle o jag orkade bara räkna till 30, men det fanns fler än så. Mysigaste nallen var Quintus... bild kommer senare.
Jag kan i alla fall berätta att Quintus har gjort några regler för klassen.. som kallas för Quintusreglerna. Det e bl a att man ska hjälpa varandra, osv.

Nu ska jag ta o kojsa... annars kommer jag aldrig orka med morgondagen i denna vilda familj ;-)

Kram
 
skrivet av Renate den 21:36 | Permalink |


1 nallevänner: