tisdag 2 december 2008
En mysig kompis
Jag har fått en del nya kompisar, men mest gillar jag Tarzan... han e en baddare på att ge massage :) Han o jag har legat o myst tillsammans i dag. Han har två kompisar som heter Tequila och Tusse, men dom verkar lite rädda för mig, för så fort jag brummar, så sticker dom sin väg :(


Som jag berättat innan så skulle jag få träffa några kändisar i helgen (Sanna Nielsen, Shirley Clamp och Sonja Aldén). Men där var så mycket folk att jag blev rädd o gömde mig i väskan o vågade inte komma upp förrän vi var hemma igen. Men det lät iaf bra, inga problem att höra för dom spelade högt.
I dag har vi firat mamman i huset som fyller gammal tant.. 40 för den som inte vet hur gammal en tant e ;) Hon o jag o katterna har rått om oss själva hela dagen o det har gått bra. Nån tårta har jag dock inte sett till.. men det kommer väl. I morgon e det tänkt att jag ska följa med henne till jobbet o provköra några nya bilar :)

 
skrivet av Renate den 22:53 | Permalink |


2 nallevänner: