onsdag 11 februari 2009
Äntligen, äntligen, äntligen är jag framme i Linköping!!

Ååååh, vad skönt det är att äntligen få vara framme hos familjen Horn! De blev så glada, och det blev ju så klart jag med. Jag fick börja med att bada, för jag behövde verkligen tvätta av mig allt resdamm. Det var skönt, precis som på spa. Fast, jag undrar om andra som går på spa också hängs upp i sina öron? Nåja, nu är jag ren, torr och fin som en prinsessa igen!

Vet ni vad de har här? Jo mamman i familjen, Linda, hon samlar på nallar! Såna som jag! Så det första hon gjorde när jag var färdig med spabehandlingen, var att placera mig bland alla hennes nallar, och så kom kameran fram. Bilder på detta kommer, det lovar vi!

Familjen jag har kommit till består av mamman Linda 35 år, pappan Marcus 35 år, storebror Lucas 10 år, lillasyster Leia snart 1 år, chihuahua Chabo 3,5 år (det där halva året var mycket viktigt, informerade han mig om!) och chihuahua Chico 2,5 år (inte lika noga med åldern, verkar vara en kille med mycket lätt sinne).

Det har utlovats överraskning på min "årsdag" den 18 februari, då har jag varit ute och rest ett helt år! Jag blir ju så klart nyfiken när mamma säger så, vill ju veta med en gång, men det är en hemlis, säger hon. Hon, mamman, verkar ha många, många planer på vad vi ska göra, detta ska bli så kul. Men nu är jag faktiskt trött, mycket trött, jag har ju faktiskt varit lite vilse ett tag. Så nu vill jag bara lägga mig och sova länge, länge, för att ha nya krafter att upptäcka mitt nya hem  - och Linköping - i morgon. Godnatt kära ni, och tack för alla goa´ hälsningar jag fått medan jag varit vilse! De värmer gott.
 
skrivet av Renate den 20:41 | Permalink |


5 nallevänner:


  • den 11 februari 2009 kl. 22:29, Anonymous Anonym

    Va kul att du har hittat rätt nu och har någonstans att bo. Om de där hundarna blir för närgångna så är det bara att brumma lite så ser de vem som bestämmer

    kramis från halmstad

     
  • den 12 februari 2009 kl. 06:27, Blogger Mindi

    Nä men det är ju alldeles underbart!
    ÄNTLIGEN är du framme. :)
    Så glad jag blir!!!

    Du ser lika fin och go ut som jag minns dig. :)

    Stor kram
    M I N D I

     
  • den 12 februari 2009 kl. 07:45, Blogger netha

    Äntligen, äntligen!!!!
    Jag har varit sååå orolig, oh så underbart att du är tillbaka igen och att Du har kommit till Linda.
    Här kommer du ha det bra och en massa kompisar har du fått med.
    Kramar i massor från mig och lillebror som saknar dig.

     
  • den 12 februari 2009 kl. 22:10, Anonymous Anonym

    Nu kan jag somna gott då jag vet att du har kommit fram, så skönt!
    Kul att få se mer av Linköping.

    KRAM från oss i Gällivare

     
  • den 13 februari 2009 kl. 12:59, Anonymous Anonym

    Åh va skönt att du är framme och tillreda!!!!

    Kram från familjen andersson i säffle