torsdag 4 december 2008
Bilprovning...
I dag har jag varit med mamsen på jobb o provat bilar. Fast så länge det regnade o snöade så höll jag mig inomhus.
Det var kul att prova bilar.... alla jag testade var ok, men jag tror inte jag hade orkat gå med hela dagen, jag med mina korta ben. Och det var lite kallt med bara en klänning.

I morgon ska jag vara hemma o ta det lugnt. Hoppas det kommer mer snö, för jag har hört talas om nåt som heter pulka som jag gärna vill testa.
Vinkivink
/Renate

 
skrivet av Renate den 19:52 | Permalink |


9 nallevänner:


  • den 4 december 2008 kl. 21:37, Anonymous Anonym

    Var nu inte ute i kylan för mycket. Tänk på vilken hosta du hade nyligen.

    kram från hos i Halmstad

     
  • den 6 december 2008 kl. 17:02, Blogger Mindi

    Vilket äventyr!!!!
    Har ni fått mer snö?
    Vi fick snö i går men i dag har det regnat bort. :(

    Kram kram
    M I N D I

     
  • den 22 december 2008 kl. 20:40, Anonymous Anonym

    Hoho, vart har du tagit vägen? For du av pulkan i snövädret kanske?

    orolig halmstadbo

     
  • den 6 januari 2009 kl. 12:04, Blogger netha

    Men hallå, Renate vart har du tagit vägen?
    Varför hör vi inget från dig?
    Hoho, vi vill ju fortsätta att hör hur du har det.
    Kramis från oss

     
  • den 15 januari 2009 kl. 18:42, Anonymous Anonym

    Spanar efter dig, Renate. Vill ju veta hur du har det och vart du är i Sveriges avlånga land. Hoppas höra från dig snart
    /M

     
  • den 4 februari 2009 kl. 14:14, Anonymous Anonym

    Hej Renathe! Hoppas allt är bra med dig? Vart har du tagit vägen månntro?

    Hoppas allt är bra

    KRAMAR familjen Andersson i Säffle

     
  • den 5 februari 2009 kl. 18:24, Anonymous Anonym

    HO HO Renate!!!
    Var ÄR du???
    Vi SAKNAR dej massssssor och att höra dig berätta om dina äventyr. Har du åkt vilse???

    KRAM från Moa

     
  • den 5 februari 2009 kl. 18:26, Anonymous Anonym

    Renate, var ÄR du????
    Har du tappat din karta och kompass???
    SAKNAR dej!!!

    Kram från Alva

     
  • den 5 februari 2009 kl. 18:28, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Renate, vad OROLIG vi är!
    Var har du tagit vägen????
    Det är ju jätte länge sedan du skrev och visade foton.
    Du har väl inte åkt vilse???

    KRAM från Eva