onsdag 11 februari 2009
Renate sussar sött...
... så under tiden passar jag på att lägga in fler bilder från när Renate kom idag.


Här är det vår lilla dotter Leia som bekantar sig med nykomlingen. Hon blev störtförälskad!

"Här bor det visst en kusin till mig, han heter Rafael! Kul att träffas, Rafael, men nu väntar min spabehandling. Jag behöver tvätta av mig resdammet."

"Ingår det verkligen i spabehandlingen att bli upphängd i örat? Måste torka? Vadå, jag har ju en handduk!"

Hittar ni Renate? Hon har varit busig och gömt sig bland alla mina nallar! Hon blev så upprymd när jag tog fram min nallesamling, så hon började leka kurragömma trots att hon var så trött.
Vill ni ha litet hjälp? Titta högt upp i bilden.

"Hittar ni mig?? Hihihi!"
Hjälp: titta i mitten av bilden.

Snart blev Renate så trött att hon inte orkade mer kurragömma. Hon sover gott, snusar lite och ibland småpratar hon lite i sömnen. Det blev ju mycket nytt för henne idag. Vi ses i morgon igen! Godnatt.
 
skrivet av Renate den 22:11 | Permalink |


3 nallevänner:


  • den 12 februari 2009 kl. 06:29, Blogger Mindi

    Fniss fniss. :)
    Jag kan nbara tänka mig hur du myser nu med alla dina vänner. :)
    Och sån gosig liten tjej du har träffat på också. :)

    Sen kan jag berätta att här hemma har jag dina två kusiner som väntar också. De blev så oroliga då du var borta så de åkte hem till oss för att hjälpa till att leta. :)

    Stor kram
    M I N D I

     
  • den 12 februari 2009 kl. 06:34, Blogger Mindi

    Glömde säga... härligt kort när du hänger där på tvättlinan. ;D

    Kramis
    M I N D I

     
  • den 12 februari 2009 kl. 07:50, Blogger netha

    Ja i vissa indianstammar hänger man upp, fast jag tror inte det är i något öra förstås. Fast det kanske är speciellt för denna kommun du är i nu. :-)
    Jag förstår att du är trött vännen, vila ut nu, och snart kommer du visa Linda vad du kan, för det vet jag att du kan.
    Jag har en liten hälsning från den bruna och den svarta, den bruna slickar sig om munnen så fort han hör ditt namn. :-)