fredag 18 april 2008
FRAMME ÄNTLIGEN!

Klockan 12:30 Öjebyn - Piteå
Lite skumpig resa men den gick bra. Min nya värdfamilj var lite ledsna då jag kom, deras hund hade precis flyttat och farit till sitt nya hem :(
Men dom vart glada att se mig och jag är inte så blyg längre - börjar bli en van resenär nu. Här skiner solen och snön är på väg bort, kanske det blir en sista skoterfärd i helgen, vi ser ju!

Nu ska jag sitta i solen på deras fina "pensionärskuvös" som dom kallade den [inglasningen] vila en stund och sträcka på mig och vädra av mig resdammet. Det pratas om en biltur senare till STORstan och shopping tur, det säger man inte nej till :) spännande att vara tillbaka uppe i Norra Sverige igen...

Kram Renate




PS. Tack till familjen i Vimmerby för den härliga tiden och alla goa kramar!
 
skrivet av Renate den 12:58 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 18 april 2008 kl. 18:30, Blogger Mindi

    Åh RENATE man blir alltid lika glad av att se dig. :) Jag är säker på att du kommer att få det jätte mysigt och jag vet att de tar hand om dig på bästa tänkbara sätt. Så du kommer nog att bli riktigt bortskämd ska du se. :)

    Förstår att din nya familj är ledsna för vovven... så det kanske var lite tur att DU kom nu så att de får pyssla om dig.

    Stor kram
    och massor utav tack till Helena med familj som har tagit så väl hand om dig!
    M I N D I

     
  • den 19 april 2008 kl. 08:28, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Nämen vad skoj!
    Nu är du tillbaka i norr igen.

    Sköt om dig och ha det så bra hos dina nya vänner!