lördag 19 april 2008
Vaken


Vaknade av att solen skiner i mitt ansikte, det är fint väder ute, mamman i familjen har gjort frukost och här äter dom nyttigt värre :)
Klev upp och satte mig framför TVn, det var ju tecknat - Disney



Nu ska vi käka frukost och sedan ner och väcka chaffisen från igår och hans dotter, kolla hur det ser ut på vattnet om det går att åka skoter eller om vi får ta den där *brummande* V8:an till ett högt berg, där man kan grilla, jag hörde hur dom pratade om det igår kväll - att det var så vacker utsikt därifrån och att dom ville visa mig.

Denna familj och deras vän [chaffisen] verkar vara riktiga friluftsmänniskor, men mamman är väldigt trött i kroppen märker jag, så jag har bett henne att ta det lugnt och vila också, vi behöver inte vara ute varje dag :) men jag skulle få följa till dotterns skola någon dag!

Vi hörs senare idag - kväll

Kram Renate


Ps. Paul, saknar dig!
 
skrivet av Renate den 06:54 | Permalink |


1 nallevänner: