onsdag 4 mars 2009
Hel och fin igen!

Nu är klänningen färdig, jag är hel och fin igen! Skönt att ha hela kläder igen, hade glömt hur det kändes, faktiskt.

Just nu håller jag på att förbereda mig för att åka hem, ska bli så roligt att komma hem till "min" familj igen. Vad jag saknat dom!! Det är bara lite småsaker som ska ordnas,, det sista på mitt album ska scrappas, och så ska jag hoppa ner i lådan och fara iväg. De säger att de kommer att sakna mig, speciellt lillasyster tror jag. Men jag kommer nog inte iväg förrän i morgon, för idag är det fullt upp med första inskolningstillfället på dagis för lillasyster, och i eftermiddag har mamma kurs igen. Så antagligen bär det av i morgon. Yippiiee!!

**Kommer sakna dig, Renate!**

Massor med kramar till er allihopa!
 
skrivet av Renate den 09:46 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 4 mars 2009 kl. 15:48, Blogger Mindi

    Oh lilla RENATE du har haft en alldeles underbar resa och träffat så underbara människor. :)
    Men nu längtar vi sååå efter dig och vi har ju två kusiner här hemma som så gärna vill träffa dig. Sen ska vi ta med dig till lappland också MEN efter det så är du redo för att ge dig ut och fortsätta din resa igen. :)

    Kramis
    M I N D I