fredag 27 februari 2009
Firandet har startat!

Idag har det flängts fram och tillbaka, för att ordna inför helgens firande. Det började idag med att lillasysters gudfar med sällskap kom och gratulerade. Jag hjälpte till med att blåsa upp ballonger, lägga på fin duk, dekorera smörgåstårtan, ja lite av varje. Min hjälp behövdes, för det var mycket som skulle hinna bli klart. Precis när det ringde på dörren var vi äntligen klara, vilken timing eller hur?

Det blev lugnt en stund, för lillasyster skulle äta sin mat först, hon är lite för liten för att äta smörgåstårta. Men efter att maten slunkit ner så fick hon paket!! Vad paket hon fick då! 4 stycken! Jag hjälpte ju naturligtvis till med att riva upp paketen!

I morgon fortsätter det roliga, då farmor och farfar kommer, för att stanna några dagar. Nu är jag så trött, så trött att jag inte orkar plita ner en bokstav till..... kram och godnatt!
 
skrivet av Renate den 23:22 | Permalink |


0 nallevänner: