måndag 23 februari 2009
Hundbad!

Ibland måste även dessa små rackare få gå på spa, fast.... det verkar inte riktigt som om de trivs?! Jag gjorde ju ändå mitt bästa igår för att de ska ha det bra, var med och hjälpte till så att jag blev alldeles blöt! Först badade jag Chabo....

...och sen badade jag Chico. Han njöt lite mer av behandlingen i alla fall.

Jag ber om ursäkt för att jag inte var in och skrev igår, men det händer någonting hela tiden, även om vi tar det lugnt. För rätt vad det är så hittar lilla syster på något bus, som jag måste springa och kolla upp, eller ta hand om. Sen kommer storebror och tar hem kompisar, och dom måste man ju spana in ju! Så jag gör så gott jag kan, hoppas ni håller tillgodo med det jag hinner skriva ner, puh!
 
skrivet av Renate den 14:03 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 24 februari 2009 kl. 11:10, Blogger Mindi

    Vilka sötisar. :)

    Vad roligt du måste ha det när du får vara med på ett hörn då de badar och gör sig ännu finare. :)

    Kram på dig!
    M I N D I