lördag 14 februari 2009
Lekbesök!

Idag kom det lekbesök, Leias gudsyster A, hennes storebror A och deras mamma. Leia tyckte det var roligt att få leka med en tjej till, så vi var tre tjejer som levde om inne på hennes rum. Det var jättekul! Pappa bjöd på hembakade chokladmuffins, de var jättegoda! Till slut fick jag inte äta mer, för mamma och pappa sade att jag skulle få ont i magen.

Ikväll ska vi se på Melodifestivalen, ja inte för att mamma och pappa vill, utan för att storebror vill. Jag hoppas det blir något gott snask till! Eftersom de inte är så värst intresserade, så har jag ingen aning om vilka som ska vara med, så det får väl bli en överraskning. Vi får se om jag kikar in senare ikväll med en festival-rapport!

Ha det gott, hälsningar Renate.
 
skrivet av Renate den 18:05 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 14 februari 2009 kl. 21:47, Blogger Mindi

    Åh melodifestivalen som är såååå kul. Bara så dumt att Måns och Lili o Susie fick möta varandra då de två hade de bästa låtarna. :/

    Kramis
    M I N D I