söndag 15 februari 2009
Vilodag...
Idag har vi haft en vilodag, suttit och slösurfat vid datorn och scrappat lite. Nja, jag har väl mest bara tittat på när mamma scrappat, men jag ska få göra lite jag med en dag.

Det vi har gjort i dag däremot, är att jag har hjälpt mamma skriva en ny liten undersida på hennes hemsida, plus att vi gjorde ett litet underalbum i hennes galleri. Så nu kan man läsa om hur jag kom hit på hennes sida, och där finns också en länk till hennes galleri - och min fotosida då. Där lägger hon upp alla de kort som hon tar på mig, jag menar - man kan ju inte lägga upp ALLA bilder här i bloggen!!! Gå in och kika, vettja! Här hittar du till mammas hemsida.
 
skrivet av Renate den 22:45 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 17 februari 2009 kl. 10:32, Blogger Mindi

    Åh vad roligt, där fanns ÄNNU mer fina foton på dig och din "värdfamilj". :) Så roligt att se. Du ser ut att ha det så bra så och jag är inte ett dugg orolig. ;)

    Bamse kram
    M I N D I