lördag 14 februari 2009
Heja Måns, heja Måns!!

Så! Nu har man sett Melodifestivalen, och det gick ju hur bra som helst. Med chips, godis och cola hejade vi allesammans (nåja, bara jag då) fram Måns direkt till finalen!!! Yiippiiiee!! Visst är han snygg?! Vi har haft en jättemysig kväll tillsammans framför tv:n, det var bara lillasyster som saknades. Hon var för liten för att få vara uppe så sent. Men nu är det sent även för mig, så nu ska jag gå och hoppa ner i min lilla låda. Ja, jag trodde ju inte det första kvällen, men tänk vad bra jag sover där i byrålådan. Skulle jag någon gång ha en mardröm - nu har jag ju aaaaldrig det, men i fall att - så är det bara att gråta till lite, så är mamma genast där och tröstar.

Godnatt allesammans, syns i morgon!
 
skrivet av Renate den 22:10 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 15 februari 2009 kl. 12:20, Blogger Mindi

    Hi-hi...
    Det var samma här chip och heja Måns. :) Men vi hejade även på Lili och Susie så det var lite svårt när de stod mot varandra. :(

    Kramis
    M I N D I

     
  • den 15 februari 2009 kl. 17:23, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Minns du i fjol Renate? Då var vi till Kiruna och såg "Andra Chansen", då du var här. Du var sååå lycklig att få träffa Poodles och E-Type :)

    KRAM från Eva