onsdag 18 februari 2009
"Grattis på 1-års dagen!"

"Gomorron, Renate, och grattis på din 1-åriga resdag! Nu har du varit ute och rest i ett helt år!!"
Ja, så vaknade jag i morse, min värdfamilj uppvaktade mig vid sängkanten med frukost på sängen. Vad mysigt det var! Senare idag är det tårta utlovat, men det blir först när storebror kommer hem från sin övernattning. Det viskas också om att vi ska åka och titta på något, det låter spännande. Jag tror att jag kommer att få en mycket bra resfödelsedag idag!

Jag vill passa på att tacka alla snälla värdfamiljer som jag har varit hos under detta året! Det har varit så himla kul att träffa er, att få se så mycket av vårt avlånga land, och jag saknar er alla massor! Många, många kramar till er allihop!

Kram Renate.
 
skrivet av Renate den 09:51 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 18 februari 2009 kl. 22:48, Anonymous Anonym

    GRATTIS Renate!
    Har följt dig nästan hela ditt år men varit dålig på att kommentera...(det är jag alltid!)
    Det är så roligt att få följa dig på dina resestopp och lära känna alla fina familjer och deras vardag. Jag hittar hela tiden nya bloggar som jag sen följer. Ber även dessa om ursäkt för att jag är dålig att kommentera... skall försöka bättra mig.
    Hoppas du har det mysigt även i fortsättningen och att jag får läsa mer om dig och dina resor över vårt avlånga land.
    Kram Maritha

     
  • den 19 februari 2009 kl. 06:29, Blogger Mindi

    Oh, herregud.... då betyder det också att det är ett helt år sedan vi träffade dig!!!
    *saknar dig*

    Men vi vet också att du har det hur bra som helst där hos Linda och att din resa är ett riktigt äventyr. Vilken otrolig resa du gör och du förstår vad spännande det är för oss att kunna följa dig på detta viset. :)

    Din värdfamilj är toppen. :)

    Kramis
    M I N D I