torsdag 5 mars 2009
Jag är på väg!!

Här packas jag ner i mitt nya fina silkespapper, har just sagt hejdå till allesammans.

Lillasyster blir jätteledsen över att jag ska åka. Hon vill nog ha mig kvar...

Jag har lämnat familjen Horn i Linköping, och ligger nu och väntar på vidare transport. Tyvärr var det så bara att vi missade hämtningen, så jag kom försent till postombudet. Om nu inte postbilen också var försenad, men det är nog inte så stor chans. För att vara säkra på att inget skulle strula under denna transporten, så bestämde vi oss för att skicka mig som rekommenderad. Det skulle visst göra transporten hem en hel del säkrare, men den hämtningen var två timmar tidigare än den vanliga posthämtningen. Typiskt! Men det gör inte sååå mycket, jag är ändå på väg hemåt nu!!! Längar så mycket nu!!!

Tack snälla familjen Horn för att jag fick vara hos er, ni var så snälla mot mig. Jag hoppas få visa upp mitt album som jag gjort så snart jag kommer hem. Kramar i massor till er allesammans!!
 
skrivet av Renate den 20:39 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 6 mars 2009 kl. 18:49, Blogger Mindi

    Bamse kramar till er!!!!
    Nu är RENATE hemma igen och nu ska hon bara vila sig tills det är dags för nästa resa.

    Ni har varit en underbar värdfamilj och Renate var så fin och så nöjd när hon kom hem i dag. :)

    Kramis
    M I N D I

     
  • den 6 mars 2009 kl. 22:02, Anonymous Anonym

    Vilken lycka att hon ändå kom fram idag!!!! Vad glad jag blir!! Jag som hade sån otur hela dagen igår med allt jag företog mig, och så hade jag sån tur att postkillen faktiskt VAR 45 MIN FÖRSENAD!!!!! Skönt att hon slapp tillbringa helgen på något kallt postkontor!

    Här hemma känns det liiiite tomt. :-( Lillasyster har letat efter Renate idag, trots att hon varit hemma så lite (inskolning på dagis).

    Bamsekramar till er alla!!
    /Linda och hela ex-värdfamiljen Horn