torsdag 5 mars 2009
Nu är jag snart på väg!

Mitt album är klart, lådan framtagen, nu väntar jag bara på att storebror ska komma hem från skolan. Jag måste ju säga hejdå till alla innan jag hoppar ner i lådan för att åka hem till min köra familj. Åh, vad jag ser fram emot att få se dem igen, få krama om dem, och vara hemma en tid. Men det har varit jätteroligt att få vara här i Linköping, de har pysslat om mig allesammans, lillasyster kommer jag att sakna mycket. Hon kommer ofta fram och ger mig goa, härliga kramar och en och annan puss.

Jag återkommer senare i eftermiddag, när jag sagt hej till alla, och hoppar in i lådan.
/Kram Renate
 
skrivet av Renate den 13:54 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 6 mars 2009 kl. 18:48, Blogger Mindi

    Vet du Linda... detta var det allra finaste albumet jag någonsin sett. Tänk att du gjorde det till RENATE!!!!

    Du är verkligen go!

    Bamse kram
    M I N D I

     
  • den 6 mars 2009 kl. 22:04, Anonymous Anonym

    Vad glad jag blir över att du tyckte om det!! Har haft mycket roligt under tiden jag skapat det.
    /Kramar Linda