lördag 19 april 2008
Körslaget


Sådärja, nu har vi kikat på alla bidrag i körslaget för denna kväll, nu är det röstningen kvar och jag är så trött efter dagens äventyr så jag går i säng nu snart, ska bara blogga klart först!
Familjen gillar Brolle Jr och Cans [Hammerfall]

Min favorit denna kväll vart klart Brolle Jr...Titta han pekar på mig!!! Det var mig han sjöng till...Jag kommer nu sova gott och drömma om allt härligt som hänt idag, fast mamman i familjen hade nog en dålig dag idag, ni vet en sådan då man helst inte hade velat kliva upp...fredagen den 13:de men datumet stämde ju inte!
Skickar också många goa kramar till M I N D I och hennes tösar [min familj] saknar er!

Kram Renate
 
skrivet av Renate den 21:10 | Permalink |


1 nallevänner:


  • den 20 april 2008 kl. 08:48, Blogger Mindi

    Vi saknar dig också... *massor*. Men vi vet att du har det så bra RENATE! Vi har samma favoriter som dig i Körslaget! Det kommer att bli svårt att välja mellan Brolle och Cans sen....

    Stor kram
    M I N D I