lördag 19 april 2008
*wow* vilken förmiddag


Tidigt for vi iväg - jag fick åka i en Snobben rygga :) det var varmt och bekvämt!
Vi tog *brummbrumm* bilen och for till detta utsikts berg som dom pratat om igår och vilken utsikt, det var så vackert!



Vi grillade och jag har det så bra så och njuter av denna vackra natur som finns här uppe.



Sen for vi och handlade lite ingredienser till marängswisssh :) ska bli gott!
Och så fick jag testa sitta på en väldans stor spark, dom gillar visst såna här uppe.




Detta är visst ett vanligt förekommande transportmedel här uppe *hm* lite stor var den allt, ser ni mig ens?

På återseende senare, nu ska vi vidare i *brummbrumm* bilen!!!
 
skrivet av Renate den 15:37 | Permalink |


3 nallevänner:


  • den 19 april 2008 kl. 17:11, Anonymous Anonym

    Återigen vilka härliga bilder!!!
    Så mysigt och gott ni har det... jag förstår att nu myser. :)

    Vilken häftig spark du har sett... var i NORRLAND hittar man den? Berätta!

    Stor kram
    M I N D I

     
  • den 19 april 2008 kl. 19:26, Anonymous Anonym

    Hej M I N D I
    Den stod inne i Piteå stad, stor var den men väldigt välgjord och fin. Kram Renate

     
  • den 19 april 2008 kl. 19:51, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    Vad roligt det är att få se vad du hittar på Renate!

    Häftig spark! Det var annat än den lilla mini sparken Lovisa skjutsade dig i här ;)

    Stor KRAM