måndag 21 april 2008
Städdags

Den lilla hand dammsugaren passade mig superbra...
Familjen [mor och dotter] har varit in till Optikern och jag var hemma med Enhörningen, vi har vilat oss och tagit igen lite energi som gått åt dessa händelserika dagar som varit.
Hem kom mamman, dottern lämnades på skolan efter optikern och så åkte nya dammsugaren fram, vilket drag det var i dom, 2 till priset av 1 :)
Svarta glittriga och nya!
Annars blir det en lugn eftermiddag, sen hämtas dottern på skolan och då ska jag få provåka cykelkorg, nerbäddad såklart så jag inte fryser!!!
Nu ska vi dammsuga klart - jag tar 'pensionärskuvösen' med hand dammsugaren medans mamman tar resten av bostaden...
Kram Renate
 
skrivet av Renate den 11:22 | Permalink |


2 nallevänner:


  • den 21 april 2008 kl. 18:57, Blogger ♥ cloudberrie ♥

    vad DUKTIG di är på att städa Renate! Kanske kan du "svänga förbi" Gällivare också med dammsugaren ;)

    Det är sååååå roligt att få se så mycket fina foton på dig och ditt äventyr!!!

    STOR KRAM

     
  • den 22 april 2008 kl. 12:17, Anonymous Anonym

    Ååå...skulle gärna komma tillbaka till er och jag hjälper också till med städningen - speciellt med en sådan bra, liten och behändig dammsugare :)

    Hälsa alla kram från mig!